کارت تخفیف چیست؟ کارت تخفیف pvc کارتی است که هر شخصی با در دست داشتن آن میتواند به فروشگاهها ، باشگاهها و هر مرکزی که از این کارت ها قبول کنند مراجعه نموده و پس از تحویل کارت به فروشنده ،به میزان درصد مشخص شده بر روی کارت از آن مرکز برای دریافت کالا و یا خدمات تخفیف بگیرد. به عنوان مثال فردی که کارت تخفیف ۵ درصد داشته باشد میتواند به فروشگاهی مراجعه نموده و به ازای هر صدهزار تومان خرید ، مبلغ پنج هزار تومان از فروشنده هنگام پرداخت وجه تخفیف بگیرد.

چاپ کارت تخفیف pvc یکی از موثرترین راه های تبلیغات می باشد. موسسات برای مشتریان ثابت خود، تخفیفی برای ارائه خدمات یا محصولات خود به مناسبت‌های مختلف در نظر می گیرند که کارت های تخفیف می توانند با مبالغ مختلف و روی کارت های مختلف که بستگی به نوع برنامه نویسی دارد که کارت تخفیف روی کارت های هوشمند نظیر کارت مایفر ، کارت مغناطیسی مانند کارت بانکی چاپ زده شود. کارت تخفیف معمولا برای در نظر گرفتن قیمت پایین‌تر برای مشتریان ثابت در نظر گرفته می شود. کارت تخفیف مشتریان را وسوسه می کند که با مبالغ کمتری کالا یا خدماتی که می‌خواهند را دریافت کند و این دلیلی برای رقابت بیشتر بین فروشندگان کالا می باشد. اختصاص کارت تخفیف می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد.

کارت تخفیف

 

انواع کارت تخفیف

کارت تخفیف pvc در حوزه‌های مختلف و برای فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، استخر، رستوران، شهربازی،… و مکان‌های مختلف قابل استفاده است. نکته حائز اهمیت  انتخاب نوع کارت است که باید کارتی را انتخاب کرد که از لحاظ ماندگاری کیفیت بالایی داشته باشد. معمولا کارت‌های pvc کارت‌هایی هستند که با هوشمند سازی کارت و یا چاپ اطلاعات متغیر روی کار، موجب مجزا شدن کارت‌های pvc با دیگر کارت‌های موجود در بازار گشته است. 

ثبت سفارش چاپ کارت تخفیف pvc

قیمت چاپ کارت pvc به دلیل تنوع چاپ و همچنین متفاوت بودن نوع چاپ در سایت درج نمی‌گردد. چاپ کارت پی وی سی فوری را با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری چاپ ارائه می‌دهد. برای مشاوره در خصوص چاپ می‌توانید با قسمت فروش ریبون چاپ به شماره تلفن 02166911420 تماس حاصل فرمائید.

https://ribbonchap.com